Fiúk között....
2014. május 22. írta: Ozmonda

Fiúk között....

 

Fiúk között nőttem fel, bandatagként. Ez rengeteg előnnyel járt, a hátulütőit később tapasztaltam meg, de erről majd később írok. Ami viszont mély nyomot hagyott bennem azok a filmek voltak. Együtt néztük az összes klasszikus kalandfilmet, sci-fit. Azóta is fanatikus rajongója vagyok például a Star Wars, a Star Trek filmeknek, imádom a Vissza a jövőbe trilógiát, sokszor néztem meg a Végtelen történetet (de miután elolvastam a regényt, már inkább csaóldás volt. Mikael Ende három regényét olvastam és mindegyik meghatározó élmény az életemben).

Visszatérve a filmekre: kérem nézzék el nekem a Star wars és a többi idézeteket, mert lesz még :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://ozmonda.blog.hu/api/trackback/id/tr916197444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása