Kísérletezünk!
2016. február 23. írta: Ozmonda

Kísérletezünk!

 

Két okból szoktam kísérletezgetni.

Az egyik, amikor a skacoknak készítek valami izgalmasat, ami leköti őket, és tanulhatnak belőle.

A másik amikor elönt a kíváncsiság, amit nemes egyszerűséggel tudásvágynak nevezek :-)  Ilyenkor változó témában elkezdek kutatgatni, és amikor kellően elmélyültem és még vannak bennem kérdések, akkor nekiállok kísérletezgetni.

Most selymet festek, növényi festékekkel: sorra veszek pár hagyományos és pár különleges technikát, amiről majd beszámolok. Épp a paprikát, egészen pontosan a jóféle hazai pirospaprikát vettem most górcső alá. A paprika piros festékanyaga kizárólag olajban oldódik. Hogy ne akadjunk el a véletleneken, alaposan kimostam vízzel és megszárítottam. Utána olajban hevítettem, itt nem számít, ha keserű, a színintenzitás vezet. Eleddig a kísérlet. Holnap jön pár kép.

A bejegyzés trackback címe:

https://ozmonda.blog.hu/api/trackback/id/tr168412176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása