Engem nem szoktak szeretni!
2015. október 30. írta: Ozmonda

Engem nem szoktak szeretni!

 

 

Engem nem szoktak szoktak szeretni, mert őszinte vagyok!

Túl őszinte!

Kevesen vannak, akik tolerálják az őszinteséget, pedig a divatban, a kalapban nincs bocsánat. Amikor például kalapot kell választani, muszáj a legkritikusabbnak lenni önmagunkkal, és a tükörképünkkel szemben, mert a hibák bizony itt megbosszulják magukat és ráadásul közszemlére kerül!

Tehát, ahhoz, hogy a legalkalmasabb kiegészítőket viselhessük, amit részünknek érzünk, bizony őszintének kell lennünk. Nekem, mint alkotónak a leginkább! Így csupán azt ígérhetem, hogy kíméletlenül őszinte leszek, hogy Ön, a legboldogabb lehessen!

Lássunk hát pár koktél kalapot a Showroom kollekcióból, melyek a hölgyek legtöbbjének jól áll!

kek_szirmos_feher_csipkevel.jpg

 

piros_feher_pottyos_feher_masnival.jpg

 

piros_szirmos_zold_levelekkel.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ozmonda.blog.hu/api/trackback/id/tr848036496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása