Milliméterről milliméterre...
2016. január 26. írta: Ozmonda

Milliméterről milliméterre...

 

Így építjük fel magunkat!

Nem titok, hogy tavaly született kisbabám, harmadik a sorban. Elég nehéz lépést tartani velük és még nehezebb lépést tartani magammal. Illetve a terveimmel.

Amikor belefutottam Riosuke Fukahori munkáiba. Aranyhalakat fest, de nem akárhogy!

godfishes.jpg

Kiválaszt egy edényt és folyékony műgyantát használva, milliméterről milliméterre építi, festi fel az aranyhalakat környezetükkel együtt. A végeredmény csodálatos három dimenziós festmény! Rengeteg láthatatlan mozdulatból épül fel épp ahogyan én is varrom a kalapjaimat.

 

riosuke.jpg

 

És ez, rádöbbentett valamire!

Nem kell nekem egyből úgy kijönni a szülőszobáról, mintha skatulyából húztak volna elő! Sőt! Így hagytam magamnak időt, amikor csak (???) anya vagyok. Anyaaa, kérek, hozzad, vigyél, legyél!!! És én leszek, épp ott és épp akkor :-)

Addig pedig ráérek magammal törődni a töredékmásodpercekben, milliméterről milliméterre..

 

 

Képek: Pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://ozmonda.blog.hu/api/trackback/id/tr668311218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása