Kísérlet: Paprikaszín 2.1
2016. március 14. írta: Ozmonda

Kísérlet: Paprikaszín 2.1

 

A kísérlet folytatódott és nem várt eredményre jutottam: ez nem jött most össze!

Az aceton nem oldotta az olajat! Gondoltam elég régi veszek tisztát, újat. Vettem, oldotta. de amint elkezdett párologni, lassan kiültek ismét az olajcseppek. Póóó-hi! (az Ízig vérig modern Millie-ben mondja ezt a gonosz kínai???? néni, amikor valami mellé megy...(régi szinkron!!!!!))

Újratervezés! Akkor szappanosítunk: feldobtam hát a tűzhelyre egy kislábast, belé vetém a leszűrt olajat, és uccu neki, nyakon öntöttem egy kis mosószódával. Hevítés, keverés, kis víz, hevítés, keverés, őőőrült keverés, hab fújdogálás, miegymás, kihűt. Újabb anyag próba, szárítás, és igen, az anyag még mindig olajos... :-(

Nézem, nézem a sorakozó poharakat, tányérokat, befőttesüvegeket, és kis lábast, ezzel az erővel csinálhattam volna Wellington bélszínt, azzal még úgyis adós vagyok a férjemnek!

Új alapokra helyezem a kísérletet: egy ideig békén hagyom, amíg új ihlet nem kél! ;-)

 

 

img_20160225_100350.jpg Poláris-apoláris anyagok találkozása

img_20160225_100526.jpg Habzás

img_20160224_173234.jpg Ami elvileg elszappanosított

A bejegyzés trackback címe:

https://ozmonda.blog.hu/api/trackback/id/tr638476080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása