Vége a bárányhimlőnek!
2016. április 25. írta: Ozmonda

Vége a bárányhimlőnek!

 

IGEN! végre kiheverte a csemetecsapat összes tagja a bárányhimlőt és most oviban vannak :-) Egyelőre azt sem tudom mihez kezdjek, mert mióta betegek lettek néhány dolog történt:

Itt volt a húsvét ugye, ami az én szempontomból annyit tesz, hogy a húsvéti New York-i parádé kimaradt. Követtem, persze, csak nem jutott el idáig.

Aztán megtartottuk az ez évi első kalapos sétánkat, amire némi lelkifurdalással mentem el.

Kilencven esztendős lett II. Erzsébet, aminek szintén csak messziről tudtam örülni.

És kimaradt rengeteg program, amire nem tudtam eljutni: A selyem útja, A színek ünnepe, Épület séta az Iparművészeti Múzeumban, hogy csak a legutóbbiakat említsem.

Nem tudom, hogy utól tudom-é érni magam, vagy inkább a terveimet, de ígérem igyekszem :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://ozmonda.blog.hu/api/trackback/id/tr358661916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása