Úgy döntöttem, visszatérek...
2017. január 17. írta: Ozmonda

Úgy döntöttem, visszatérek...

 

Hölgyeim és Uraim!

 

Úgy döntöttem, hogy visszatérek a régi, klasszikus magázási formához.

  • Mert klasszikus!
  • Mert így illik, ha nem ismerünk még valakit!
  • Mert így tisztelhetem meg Önt!
  • Mert így tisztelhetem meg önmagamat!

 

  • Mert majd tegeződünk, ha megittuk a pertut! :-)

 

 

Köszönöm, hogy megtiszteltek kitüntető figyelmükkel!

Csak stílusosan!

Üdvözlettel: Ozmonda

A bejegyzés trackback címe:

https://ozmonda.blog.hu/api/trackback/id/tr4212134329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása