Bibibi
2014. szeptember 13. írta: Ozmonda

Bibibi

A kalap a pozicionális javak kategóriájába esik:
- bibibi: nekem van kalapom, neked meg nincs!
- bibibi: jobban nézek ki, mint te (mert nekem van kalapom, neked meg nincs)!
- bibibi: bátrabb vagyok, mint te (mert felveszem a kalapomat, neked meg még kalapod sincs)!
- bibibi: merészebb vagyok, mint te (mert nem érdekel mit mond Józsi néni a szomszédban a kalapomról)!
- bibibi: mert őszintébb vagyok, mint te (mert úgy élek, ahogy nekem tetszik)!
- bibibi: mert bibibi!
- :-)

 

Ozmonda Kalap Galéria-Ticci Clothing-GpbC-Piknik-Szivárvány.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ozmonda.blog.hu/api/trackback/id/tr536694261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása